HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Introducing Jesus

Go down 
AuthorMessage
Jesus0
Admin
Admin


Posts : 11
Reputation : 0
Join date : 2010-04-10
Age : 23
Location : Columbia

PostSubject: Introducing Jesus   Sat Apr 10, 2010 12:41 am

Yo im jesus. i belive in jesus i love everyone i don't not love them unless they give me a reason to. i.x spamming duping hacking glitchign etc.. im 15 im kinda religist i mainly talk at schoool i have tonz of friends i spend this for my free time and i want to get o know the staff better and the server so i don't just come in and start begging for staff like other people, no offence lol. sorry for spelling errors my text is white in this box so i can't see what im typing so im hoping this is typing what i want it to say!!! okay so ya i broke my ankle 3 weeks ago and i got cast off today thank god he loves me lol. and uhh well thats just about it if you want to talk to me in server i'll be mroe than happy to becasue i'd rather have people to talk to rather than ncps lol well ya . oh yea im a basic coder which is i can code npcs , npc drops and shops and objects u know the simple stuff i know how to get one-bip and other stuff running i have 18.00 in my paypal account i'll contubute my money as needed. so ya well have a nice one guys bye bye (:
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Introducing Jesus   Sat Apr 10, 2010 12:43 am

Omfg, ily lulz, nahh.. jk but really, nice to meet you, im a hobo so don't mind me. Wink Your pretty cool tbh Smile
Back to top Go down
Jesus0
Admin
Admin


Posts : 11
Reputation : 0
Join date : 2010-04-10
Age : 23
Location : Columbia

PostSubject: Re: Introducing Jesus   Sat Apr 10, 2010 12:56 am

haha thanks yea totaly not a hobo if u play this server. so ya uhh more ppl look at this im popular!!@!!!!
Back to top Go down
View user profile
haisam1995
Member
Member


Posts : 1
Reputation : 0
Join date : 2010-04-10

PostSubject: Re: Introducing Jesus   Sat Apr 10, 2010 4:18 am

Im bigfoor hey Very Happy
Nice to meet ya Very Happy
Btw good application 🐰
Back to top Go down
View user profile
e l i s e
Member
Member


Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 2010-04-10

PostSubject: Re: Introducing Jesus   Sat Apr 10, 2010 4:27 am

gl , on ur apply btw and haii .
Back to top Go down
View user profile
e l i s e
Member
Member


Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 2010-04-10

PostSubject: Re: Introducing Jesus   Sat Apr 10, 2010 5:41 am

Jesus0 wrote:
haha thanks yea totaly not a hobo if u play this server. so ya uhh more ppl look at this im popular!!@!!!!
lol u kinda are aint you Razz
Back to top Go down
View user profile
e l i s e
Member
Member


Posts : 7
Reputation : 0
Join date : 2010-04-10

PostSubject: Re: Introducing Jesus   Sat Apr 10, 2010 5:42 am

jk Razz ur not so popular atm.
Back to top Go down
View user profile
Jesus0
Admin
Admin


Posts : 11
Reputation : 0
Join date : 2010-04-10
Age : 23
Location : Columbia

PostSubject: Re: Introducing Jesus   Sat Apr 10, 2010 1:00 pm

haha thanks guys i'm going to look at all your apps and reply and look at you intros i love you all and i love xrealm
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Introducing Jesus   

Back to top Go down
 
Introducing Jesus
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» nE0-n1nja introducing
» Three Fortran Programs
» The Honorable James David Manning - The blood of Jesus (Obama Nobel Peace Prize)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
XRealm :: General :: Introductions-
Jump to: